loading...
persian art
ahmad بازدید : 67 سه شنبه 13 تیر 1391 نظرات (0)

 



نام کتاب: روانی
نویسنده: رسول خردمندی
تعداد صفحات: 16
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی

توضیحات:
داستان روانی در سبک جنایی ، ترسناک توسط رسول خردمندی نوشته شده است. داستان از دو سمت روایت می شود. فردی به نام هنری سالیوان متهم به 6 قتل است. پلیس وی را به تیمارستان هانول واقع در لندن روانه می سازد تا مطمئن شوند هنری سالیوان از لحاظ عقلی سالم است یا روانی. دکتر رابینسون مسئول پرونده سالیوان است. به ظاهر پرونده ایی ثابت پیش رو دارد ولی با اتفاقاتی که در حین کار میفتد به ماورالطبیعه بودن ماجرا شک می کند. از سوی دیگر کارآگاه جک واکر مسئول بررسی قتل ها است. ارتباط بین دو راوی در نهایت به هم گره می خورد و پایانی منحصر به فرد ایجاد می کند. خواندن این داستان کوتاه به کسانی که با داستان های رازآلود علاقه دارند توصیه می شود.
برای دانلود رایگان کتاب "روانی" از میهن دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

ahmad بازدید : 70 سه شنبه 13 تیر 1391 نظرات (0)

 



نام کتاب: سینوهه پزشک مخصوص فرعون
نویسنده: میکا والتاری
ترجمه: ذبیح الله منصوری
تعداد صفحات: 454
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی

توضیحات:
سینوهه نام داستانی به قلم میکا والتاری نویسنده فنلاندی است. این کتاب که مهمترین اثر نویسنده‌است، بر اساس وقایع دوران فرعون آخناتون نوشته شده‌است. این کتاب توسط ذبیح‌الله منصوری به فارسی ترجمه-تالیف شده ‌است. فیلمی نیز بر اساس این کتاب در سال ۱۹۵۴ ساخته شده‌است. اصل داستان سینوهه بسیار قدیمی تر از زمان فرعون آخناتون است اما نویسنده از منابع بسیار دقیق استفاده نموده و وقایع مربوط به زمان این فرعون را با داستان به جا مانده از سینوهه ترکیب نموده است.
برای دانلود کتاب "سینوهه پزشک مخصوص فرعون" از میهن دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

ahmad بازدید : 65 سه شنبه 13 تیر 1391 نظرات (0)

 



نام کتاب: آتش خاموش
نویسنده: سیمین دانشور
تعداد صفحات: 182
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی

توضیحات:
سیمین دانشور نویسنده و مترجم ایرانی بود. وی نخستین زن ایرانی بود که به صورتی حرفه ای در زبان فارسی داستان نوشت.مهمترین اثر او رمان سووشون است که نثری ساده دارد و به ۱۷ زبان ترجمه شده است. اینبار کتاب آتش خاموش ایشان که شامل شانزده داستان کوتاه می شود را آماده کرده ایم.
برای دانلود رایگان کتاب "آتش خاموش" از میهن دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

ahmad بازدید : 50 سه شنبه 13 تیر 1391 نظرات (0)

 



نام رمان: همیشه شوهر
نویسنده: داستایوسکی
تعداد صفحات: 151
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی

توضیحات:
این کتاب در پائیز سال 1869 یعنی چند ماه بعد از " ابله " و درست قبل از " آزردگان " نوشته شده است . بین این دو اثر بزرگ گر چه ارزش نخستین این دو اثر در زمان خود داستایسکی معلوم نشد ، داستان " همیشه شوهر " اهمیت درجه ی دوم را دارد که اینبار برای کاربران میهن دانلود آماده شده است
برای دانلود رایگان رمان "همیشه شوهر" از میهن دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

ahmad بازدید : 124 سه شنبه 13 تیر 1391 نظرات (0)

 

نسخه صوتی کتاب اضافه شد

نام رمان: قلعه حیوانات
نویسنده: جورج اورول
تعداد صفحات: 102
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی

توضیحات:
قلعه حیوانات، با نام اصلی "مزرعه حیوانات" رمان کوتاهی تمثیلی درباره گروهی از حیوانات است که انسانها را از مزرعه‌ای که در آن زندگی میکنند بیرون میکنند و خود اداره مزرعه را به دست میگیرند، ولی پس از مدتی این حکومت به حکومتی خودکامه با شرایط مشابه قبل تبدیل میشود. این رمان در طول جنگ جهانی دوم نوشته شد و در سال ۱۹۴۵ میلادی منتشر شد، ولی در اواخر دههٔ ۱۹۵۰ میلادی محبوب شد. معروفترین جمله این کتاب «همه حیوانات باهم مساویند، اما برخی مساوی ترند» است در زبان انگلیسی به صورت یک ضرب المثل و جمله کنایه آمیز وارد شده‌است. قلعه حیوانات توسط جورج اورول نوشته شده که از رمان های دیگر او می توان به رمان 1984 اشاره داشت که چندی پیش در سایت برای دانلود رایگان قرار گرفت.
برای دانلود رایگان رمان "قلعه حیوانات" از میهن دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

ahmad بازدید : 48 سه شنبه 13 تیر 1391 نظرات (0)

 



نام رمان: جراح دیوانه
نویسنده: یورگن توروالت
مترجم: ذبیح الله منصوری
تعداد صفحات: 327
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی

توضیحات:
یورگن توروالد با نام اصلیِ هاینس بونگارتز یک نویسنده آلمانی، روزنامه نگار و تاریخدان بود که بیشتر برای تحقیقاتش در تاریخ پزشکی قانونی و جنگ جهانی دوم مشهور است. جراح دیوانه شرح حال اواخر زندگی فردیناند زائربروخ و به قلم یورگن توروالد به رشته تحریر در آمده است. نویسنده برای نوشتن شرح حال این پزشك مشهور به شاگردان و دستیارانش و بیمارستان هایی كه زائر بروخ در آنجا كار كرده بود و بخصوص بیمارستان شاریتی در برلن شرقی مراجعه نموده است. قهرمان اصلی این كتاب یعنی زائر بروخ پزشك و جراح نابغه ای است كه در آخر عمر دچار جنون ادواری گردیده و فجایع حیرت انگیزی بدست وی به وقوع پیوسته است.
برای دانلود رایگان رمان "جراح دیوانه" از میهن دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 99
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 50
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 68
  • بازدید ماه : 91
  • بازدید سال : 350
  • بازدید کلی : 11,156
  • دانلود کلیپ مزهبی