loading...
persian art
ahmad بازدید : 55 یکشنبه 24 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


دانلود  Slideshow XL v10.5.8 نرم افزار ساخت اسلاید شو
اسلاید شو افکت یا حالتی است که متن با عکس نمایش داده می شود و باعث می شود که عکس یا متن جذابتر و زیباترجلوه کند و کاربران را مجذوب خود کند.در پست امروز وبسایت میهن میهن دانلود، نرم افزاری قدرتمند برای ساخت اسلاید شو و ویدئو از تصاویر را برای دانلود شما کاربران فهیم قرار داده ایم. Slideshow XL نام نرم افزاری قدرتمند برای ساخت اسلاید شو و ویدئو از تصاویر می باشد.با استفاده از این نرم افزار می توانید افکت های مختلف تصویری را بر روی تصاویر خود اعمال نموده و آن ها را با صدا ترکیب کنید و اسلاید شو های زیبایی طراحی کنید.این نرم افزار قبلیت رایت اسلاید شو و ویدئو ها را بر روی dvd/cd داراست.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


برخی از ویژگی های این نرم افزار:
طراحی حرفه ای و سریع اسلایدشو
طراحی اسلاید برای کامپیوتر با قابلیت اجرای اتوماتیک از CD-ROM، DVD، VCD، SVCD
اضافه کردن صدا به طور مستقیم از سی دی های صوتی
قابلیت اسکن کردن مستقیم تصاویر
دارای بیش از 125 slide effects مختلف
دارای بیش از 50 جلوه برای تصاویر
امکان چاپ آلبوم عکس
قابلیت مدیریت نمایش چند اسلاید
امکان ساخت محافظ صفحه نمایش (Scren Saver)  از تصاویر
ایجاد صفحات وب HTML از تصاویر و upload آنها را به اینترنت
امکان نمایش اسلایدهای متحرک برای صفحات وب
پشتیبانی از چندین زبان



ahmad بازدید : 51 یکشنبه 24 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


 دانلود Hot MP3 Downloader 3.2.0.2 نرم افزار دانلود موزیک
جستجو و دانلود اهنگ های جدید یکی از جذاب ترین بخش های اینترنت برای هر کاربر به شمار میرود. نرم افزاری را که امروز در سایت میهن دانلود برایتان آماده کرده ایم امکان جستجو و دانلود آهنگ های جدید را از اینترنت برای شما فراهم می کند. نرم افزار Hot MP3 Downloader یکی از بهترین و سریع ترین موزیک دانلود های جهان می باشد.با استفاده از این نرم افزار می توانید در میان صد ها میلیون اهنگ در اینترنت به جستجو بپردازید یا آن ها را به صورت آنلاین گوش کرده و دانلود نمائید. این نرم افزار با انواع دستگاه های پلیر iPod، iPhone، PSP، PDA سازگاری کامل دارد.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


برخی از ویژگی های این نرم افزار:
جستجو در میان 100 میلیون آهنگ
قابلیت جستجو بر اساس نام آهنگ،خواننده،آلبوم و سال انتشار
امنیت بالای آهنگ ها و عاری از هرگونه بد افزار
امکان دانلود آهنگ با کیفیت و فرمت های مختلف
و..

ahmad بازدید : 77 یکشنبه 24 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


 دانلود Hear v1.0.1738 نرم افزار افزایش کیفیت صدای خروجی کامپیوتر
كارت صدا يكي از عناصر سخت افزاري استفاده شده در كامپيوتر است كه باعث پخش و ضبط صدا( صوت) مي گردد.کیفیت كارت صدا نقشی اساسی را در کیفیت صدای خروجی کامپیوتر ایفا می کند.نرم افزار هایی نیز در این زمینه وجود دارند که با شناسایی جزئیات کارت صدا و بهبود مشخصات آن،باعث افزایش کیفیت صدای خروجی کامپیوتر می شوند.در پست امروز وبسایت میهن دانلود،نرم افزاری قدرتمند برای افزایش کیفیت صدای خروجی کامپیوتر را برای دانلود شما کاربران فهیم قرار داده ایم. Hear نام نرم افزاری قدرتمند برای افزایش کیفیت صدای کامپیوتر است.این نرم افزار قابلیت افزایش صدا و کیفیت تمامی صدا های برنامه های مختلف سیستم عامل را داراست.با شناسایی کارت صدا اقدام به سه بعدی کردن صدای کامپیوتر می کند.همچنین امکاناتی نظیر باس، spatializationو... دارا می باشد.این نرم افزار قابلیت تنظیم صدای اسپیکر ها را نیز داراست.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.


برخی از ویژگی های این نرم افزار:
افزایش کیفیت صدای خروجی کامپیوتر
دارای Mixer و اکولایزر
دارای چندین افکت صوتی مختلف
پخش صدا به صورت سه بعدی
پشتیبانی از تکنولوژی های BW و FX
گسترش فرکانس باس
و...

ahmad بازدید : 46 یکشنبه 24 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


 دانلود RadioMaximus 1.74 نرم افزار ضبط و پخش رادیو های آنلاین
رادیوی اینترنتی در اصل به ایستگاهی از رادیو گفته می‌شود که شنونده آن کاربران اینترنت می‌باشند. برای دسترسی به این نوع ایستگاه‌ها باید از یک اتصال اینترنت با سرعت مطلوب و یک نرم افزار قدرتمند گیرنده ایستگاه های رادیویی استفاده کرد.در پست امروز وبسایت میهن دانلود نرم افزار قدرتمند برای دریافت و ضبط ایستگاه های رادیویی را برای دانلود شما کاربران فهیم قرار داده ایم. RadioMaximus نام یکی از بهترین نرم افزار های دریافت و ضبط امواج رادیو می باشد.با استفاده از این نرم افزار می توانید تمامی ایستگاه های رادیوی را جستجو و با ذخیره فرکانس آن ها به راحتی و با کیفیت مطلوب اقدام به پخش آن ها کنید.همانطور که می دانید رادیو های آنلاین قابلیت دانلود ندارند و اساس کار رادیو‌های آنلاین بدین صورت است که برنامه زنده در حال پخش در ایستگاه رادیویی به طور متداول و بدون توقف بر روی یک سرور اینترنتی با پهنای باند بالا آپلود می‌شود و بر روی سایت قرار می‌گیرد ولی این اطلاعات فقط برای چند دقیقه بر روی سرور ذخیره می‌شوند تا شنوندگان به صورت متداول با استفاده از نرم افزار آن را گوش کنند، سپس اطلاعات بعدی از سمت ایستگاه رادیویی، جایگزین اطلاعات قبلی سرور می‌شوند و این چرخه مدام ادامه دارد.اما با استفاده از این نرم افزار می توانید رادیو های آنلاین را با کیفیت بالا ضبط کنید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.


برخی از ویژگی های این نرم افزار:
قابلیت دریافت تمامی ایستگاه های رادیویی
قابلیت ضبظ و پخش برنامه های ایستگاه های رادیویی
امکان جستجو و ذخیره رادیو های آنلاین
و ...

ahmad بازدید : 53 یکشنبه 24 اردیبهشت 1391 نظرات (0)



 دانلود ScreenHunter Pro 6.0.805 نرم افزار عکس برداری از صفحه نمایش
امروزه بسیاری از کاربران از PrntScr ویندوز برای گرفتن عکس از محیط دستکاپ خود استفاده می کنند. PrntScr ویندوز تصاویر با کیفیت معمولی می گیرد که در بسیاری موارد نمی توان آن ها را در مقالات،ارائه ها یا اسلاید شوها استفاده کرد.در پست امروز وبسایت میهن دانلود،نرم افزاری قدرتمند برای تصویر برداری از صفحه نمایش و ساخت فیلم های آموزشی را برای دانلود شما کاربران فهیم قرار داده ایم. ScreenHunter Pro 6.0.805 نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه ی عکس برداری از صفحه نمایش می باشد که چندین جایزه مختلف از فستیوال های نرم افزاری را در این زمینه کسب کرده است.با استفاده از این نرم افزار می توانید از محیط دستکاپ خود عکس برداری کرده و آن را در داخل نرم افزار ویرایش کرده و اسکرین شات های زیبایی را تهیه کنید.همچنین عکس های خود را می توانید با چندین افکت مختلف تصویری میکس کرده و متون های مختلفی را به تصاویر خود اضافه نمائید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.


برخی از ویژگی های این نرم افزار:
گرفتن عکس از صفحه نمایش با کیفیت بسیار بالا
امکان ذخیره عکس در فرمتهای مختلف تصویری
قابلیتهای  Auto-scroll, Auto-scale, Auto-email
امکان عکس برداری بصورت زمانبندی شده
و...

ahmad بازدید : 62 یکشنبه 24 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


 دانلود CyberLink PowerDVD Ultra 12.0.1618.54 Multilingual نرم افزار قدرتمند پخش فیلم های DVD
| دانلود نسخه جدید محبوبترین پلیر دی وی دی CyberLink PowerDVD Ultra|
در پست امروز وبسایت میهن دانلود،با نسخه جدید محبوب ترین نرم افزار پخش فیلم های دی وی دی،در خدمت شما کاربران فهیم هستیم. PowerDVD Ultra نام قدرتمندترین نرم افزار پخش فیلم های دی وی دی است.این نرم افزار دارای محیطی بسیار زیبا و کاربر پسند می باشد.از مهمترین ویژگی های نرم افزار می توان به امکان پخش فیلمهای با کیفیت Blue-Ray و HD و نیز قابلیت پخش فیلم ها به صورت سه بعدی اشاره کرد.این نرم افزار فرمت های MKV, MPEG, AVI, FLV, MOV و ... را پشتیبانی می کند. CyberLink PowerDVD دارای ویژگی منحصر به فرد کنترل از راه دور است. با نصب برنامه رابط و درایور نرم افزار می توانید از راه دور و با گوشی موبایل خود به صورت کامل کنترل برنامه را در اختیار بگیرید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید...


برخی از ویژگی های این نرم افزار:
امکان پخش فیلم های دی وی دی در محیطی بسیار زیبا و دلنشین.
قابلیت اجرا فایل های مختلف مالتی مدیا اعم از صوت، تصویر و عکس.
امکان پخش فایلهای فیلم دی وی دی ذخیره شده در هارد رایانه.
اجرای خودکار نرم افزار پس از قرار گرفتن فیلم در سی دی رام.
داشتن چندین اسکین مختلف جهت زیباسازی ظاهر نرم افزار.
قابلیت کنترل برنامه با استفاده از گوشی های موبایل.
قابلیت انجام تنظیمات تصویر به چندین شکل مختلف.
قابلیت پخش فیلم های با کیفیت Blue-Ray و HD.
قابلیت انجام تنظیمات صدا به چندین شکل مختلف.
امکان ایجاد تغییرات دلخواه در تنظیمات زیر نویس.
امکان نمایش زیر نویس در هنگام پخش فیلم.
سازگار با ويندوز هاي مختلف.
و ...

ahmad بازدید : 57 یکشنبه 24 اردیبهشت 1391 نظرات (0)



 دانلود SMPlayer 0.7.0.3885 نرم افزار جدید و قدرتمند پخش موزیک و فیلم
| دانلود پلیر جدید و قدرتمند SMPlayer|
بسیاری از کاربران ویندوز خواهان نرم افزاری کوچک تر و ساده تر از نرم افزاری مانند Windows Media Player برای گوش دادن به موسیقی هستند. نرم افزار کوچک و کم حجم که در عین حال امکانات مناسبی ارائه کند و آنها را از استفاده از نرم افزارهای بزرگ و حجیم دیگر بی نیاز سازد. در پست امروز وبسایت میهن دانلود،نرم افزاری قدرتمند برای پخش فایل های صوتی و تصویری را برای دانلود شما کاربران فهیم قرار داده ایم. SMPlayer جدیدترین نرم افزار پخش موزیک و فیلم است که برای رقابت با پلیر معروف KMPlayer عرضه شده و در مدت کوتاهی توانسته به یکی از محبوبترین نرم افزار های پخش موزیک و فیلم تبدیل شود.این نرم افزار از قدرت بسیار بالایی در پخش موزیک و فیلم و فایل های چند رسانه ای برخوردار است و تمامی فرمت های صوتی مانند MP3, OGG, AAC, WAV, WMA, MP4 و تمامی فرمت های تصویری مانند AVI, DVD, VCD, DIVX, MKV, 3GP و ... را پشتیبانی می کند.این نرم افزار قابلیت پخش فیلم های دی وی دی با تمامی تنظیمات را دارا می باشد.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید...


برخی از ویژگی های این نرم افزار:
پشتیبانی از فرمت های صوتی مانند MP3, OGG, AAC, WAV, WMA, MP4 و ..
پشتیبانی از فرمت های تصویری مانند AVI, DVD, VCD, DIVX, MKV, 3GP و ...
امکان پخش فیلم های دی وی دی
امکان پخش فیلم های با کیفیت بلوری و HD
پشتیبانی از تمامی زبان ها از جمله زبان فارسی
قابلیت تنظیم زیر نویس های نا مرتب
و ...

ahmad بازدید : 35 یکشنبه 24 اردیبهشت 1391 نظرات (0)



 دانلود Google Earth v6.1.0.5001 نرم افزار معروف نقشه  کره زمین
گوگل ارت یا گوگل ارث برنامه‌ ای‌ است برای دریافت و مشاهدهٰ اطلاعات جغرافیایی جهان، که توسط شرکت کی‌هول ساخته شده‌است و نقشهٰ ۳ بعدی زمین نیز نامیده می‌شود. نقشه‌های این برنامه با کنار هم قرار دادن تصاویر انتخاب شده از تصاویر ماهواره‌ای و عکس ‌برداری هوایی و سامانه اطلاعات مکانی ۳ بعدی جهان بدست می‌آید.با گوگل ارت و در فضای مجازی می‌توان به همه جای زمین پرواز کرد و تصاویر ماهواره‌ای، نقشه‌ها، پستی و بلندی‌ها، و ساختمان‌های سه بعدی، کهکشان‌های خارج از جو زمین و ژرفای اقیانوس‌ها را مشاهده نمود.در پست امروز وبسایت میهن دانلود نسخه جدید این نرم افزار را برای دانلود شما کاربران فهیم قرار داده ایم. نسخهٔ ششم گوگل ارت Google Earth v6 برای هر سه سیستم عامل ویندوز و مک و لینوس ساخته شده است.قابلیت های نسخه جدید: مشاهده و کاوش زمین، تصاویر ماهواره‌ای، نقشه‌ها، پستی و بلندی‌ها، ساختمان‌های سه بعدی، کهکشان‌ها، اقیانوس‌ها و امکان ذخیره کردن و اشتراک با دیگران.از دیگر امکانات این برنامه می توان به جستجوی هتل‌ها، رستوران‌ها و دیگر اماکن ها اشاره کرد.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


برخی از ویژگی های این نرم افزار:
- مشاهده و دریافت اطلاعات در مورد جاده‌ها و مسیر‌های حمل و نقل عمومی
- مشاهده و ساخت و به اشتراک گذاری مدل‌های سه بعدی ساختمان‌ها، کوه‌ها، فواره‌ها، پل‌ها، برج‌ها، موزه‌ها، منازل و بسیار از مناظر دیگر بعلاوهٰ دریافت اطلاعات بیشتر دربارهٰ موقعیت این مکان‌ها
- مشاهده و ساخت و به اشتراک گذاری مدل‌های سه بعدی ساختمان‌ها، کوه‌ها، فواره‌ها، پل‌ها، برج‌ها، موزه‌ها، منازل و بسیار از مناظر دیگر بعلاوهٰ دریافت اطلاعات بیشتر دربارهٰ موقعیت این مکان‌ها
- سفر به گذشته و بازدید از بناهای قدیمی و مشاهده تغییرات زمین مانند گسترش شهرها، آب شدن یخچال‌های قطبی، فرسایش ساحل‌ها و غیره با استفاده از تصاویر تاریخی
- آگاهی از تغییرات آب و هوا و جانداران در معرض نابودی
- گشت و گذار در اقیانوس‌ها و بستر دریاها و نقاط موج سواری، بازدید از کشتی‌های غرق شده‌ای چون تایتانیک و سفر به ماریانا، ژرفترین گودال اقیانوس‌های جهان با استفاده از اطلاعات انجمن جغرافیایی ملی و بی بی سی
- مشاهدهٰ مدل‌های سه بعدی از سفینه‌های فرود آمده روی ماه، عکس‌های ۳۶۰ درجه از گام‌های فضانوردان، مأموریت‌های آپولو و ...؛
- سفر به مریخ و مشاهده تصاویر گرفته شده توسط ناسا و مدل‌های سیار سه بعدی و پانوراماهای ۳۶۰ درجه
- کاوش آسمان و صور فلکی، زوم روی کهکشان‌های دور دست، آشنایی با پادکست‌های ستاره‌شناسی
- اشتراک مکان‌های مورد علاقه و تصاویر و فیلم
- و...

ahmad بازدید : 36 یکشنبه 24 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


 دانلود Nero Multimedia Suite Platinum 11.2.00700 Final سوئیت محبوب رایت و مدیریت فایل های چند رسانه ای
| دانلود نسخه جدید نرم افزار محبوب Nero|
| شماره سریال جدید برای فعال سازی نرم افزار اضافه شد|
در پست امروز وبسایت میهن دانلود،نسخه جدید کاملترین نرم افزار معروف Nero را که شامل ابزارهای بسیار پیشرفته برای رایت و مدیریت فایل های مالتی مدیا می باشد را برای دانلود شما کاربران فهیم قرار داده ایم. Nero Multimedia Suite Platinum 11.2.00700 Final نسخه جدید نرم افزار مشهور و قدیمی Nero می باشد. نسخه Platinum این نرم افزار علاوه بر رایت قدرتمند دیسک دارای چندین ابزار قدرتمند دیگر برای کار با فایل های چند رسانه ای است. سوئیت قدرتمند Nero به طور کلی دارای 5 بخش زیر می باشد:

Convert/Sync: این بخش یک ابزار بسیار قدرتمند برای تبدیل فرمت فایل های ویدئویی است.با استفاده از این ابزار می توانید ویدئو های خود را به فرمت های مختلف از جمله HD تبدیل کنید.همچنین توسط این بخش می توانید به همگام سازی و انتقال تصاویر، آهنگ ها و فیلم ها به گوشی آندروید و سایر گوشی های موبایل بپردازید.مونتاژ فیلم و کاهش حجم فیلم ها بدون افت کیفیت از دیگر امکانات این بخش می باشد.

Manage/Play: این بخش یک پلیر بسیار قدرتمند و محبوب است. Nero، پلیری به نام Kwik Media را در این بخش قرار داده است که قادر است تمامی فرمت های تصویری و صوتی حتی بلوری را پخش و اقدام به نمایش و مرور تصاویر کند.این پلیر قدرتمند قابلیت نمایش فیلم ها به صورت سینمای خانگی با صدای Dolby Digital را داراست.

Create: این بخش یک ابزار بسیار قدرتمند برای ساخت و مونتاژ فیلم،کلیپ و اسلاید شو است.در این بخش می توانید پروژه های فیلم خود را با چندین افکت صوتی و تصویری آماده میکس کنید و پروژه های با کیفیت بلوری و HD بسازید.همچنین در این بخش پروژه های تهیه شده در Windows Live Movie Maker را می توانید ویرایش و منتشر کنید.

Share/Burn: این بخش محبوبترین و پر کاربردترین ابزار سوئیت Nero می باشد.بدون اغراق می توان گفت تمامی کاربران رایانه حداقل یک بار را، با استفاده از Nero اقدام به رایت دیسک کرده اند.در این بخش می توانید فایل های خود را به صورت دیتا بر روی CD/DVD رایت کنید و همچنین فیلم ها و ویدئوهای خود را در کیفیت های مختلف از جمله بلوری بر روی CD/DVD رایت کنید.امکان دیگر این بخش قابلیت انتشار عکس و فایل های ویدیویی در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و یوتوب است

Backup: در این بخش می توانید از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کنید و می توانید فایل های بک آپ خود تا ظرفیت 5 گیگابایت را، رایگان در سایت های به اشتراک گذاری فایل آپلود کنید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.


برخی از ویژگی های این نرم افزار:
قابلیت رایت و مدیریت فایل های مالتی مدیا به صورت حرفه ای
قابلیت تبدیل فرمت انواع فایل های فیلم، عکس و موزیک به یکدیگر
دارای پلیر بسیار قدرتمند فایل های صوتی و تصویری
امکان تهیه نسخه پشتیبانی از اطلاعات کامپیوتر
امکان اشتراک گذاری فیلم و عکس در شبکه های اجتماعی
و بسیاری دیگر...

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 99
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 44
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 62
  • بازدید ماه : 85
  • بازدید سال : 344
  • بازدید کلی : 11,150
  • دانلود کلیپ مزهبی