loading...
persian art
ahmad بازدید : 59 چهارشنبه 10 خرداد 1391 نظرات (0)




نام کتاب: ارتش خشایارشاه
نویسنده: محمد قلی اشتری
تعداد صفحات: 38
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی

توضیحات:
خَشایارشا پسر داریوش بزرگ و آتوسا دختر کوروش بزرگ بود. خشایارشا چهارمین پادشاه هخامنشی بود. معنای این نام می‌تواند « کسی که در میان شاهان پهلوان است» باشد. خشایارشا در سن سی و چهار سالگی به پادشاهی رسید. کتاب پیش رو در مورد ارتش بزرگ و بی نظیر این پادشاه است.
برای دانلود رایگان کتاب "ارتش خشایارشاه" از میهن دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
ahmad بازدید : 49 چهارشنبه 10 خرداد 1391 نظرات (0)






نام کتاب: مجموعه اشعار سهراب سپهری
جمع آوری: نامشخص
تعداد صفحات: 109
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی

توضیحات:
سهراب سپهری ( ۱۵ مهر ۱۳۰۷ در کاشان - ۱ اردیبهشت ۱۳۵۹ در تهران) شاعر و نقاش ایرانی بود. او از مهم‌ترین شاعران معاصر ایران است و شعر هایش به زبان‌های ترجمه شده است. وی پس از ابتلا به بیماری سرطان خون در بیمارستان پارس تهران درگذشت. وی در ابتدا به سبک نیمایی شعر می سرود ولی بعدها رویه خودش را باز شناخت. در این شیوه جدید سهراب سپهری بر دیدگاه انسان مدارانه و آموخته هایی که از فلسفه ذن فرا گرفته بود به شیوه جدیدی دست یافت که «حجم سبز» شیوه تکامل یافته سبکش محسوب می شود. کتاب اماده شده شامل صد صفحه از اشعار او می باشد که با فرمت جاوا برای موبایل ها آماده شده است.
برای دانلود رایگان کتاب از میهن دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
ahmad بازدید : 50 چهارشنبه 10 خرداد 1391 نظرات (0)





نام رمان: فرزندان یخ
نویسنده: جک لندن
مترجم: خشایار قائم مقامی
تعداد صفحات: 202
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی

توضیحات:
جک لندن در همان آثار دیگرش که منتقدان تصور می کردند فقط برای سرگرم ساختن نوشته است ضمن داستانهای تخیلی درباره قرون آینده آنچه را که هم اکنون بر سر دنیا آمده است و حتی شاید در آینده روی دهد مانند پیشگویی بصورتهای گوناگون خبر می داد. او برای خودش یک ژول ورن دیگر و یکی از پیشوایان داستانهای علمی - تخیلی بود با این تفاوت که ژول ورن در داستانهاییش فقط پیشرفتهای علمی را همراه با ماجرا مطرح می کرد و حال آنکه در داستان هایی که جک لندن درباره قرون آینده نوشته است، همزمان با رشد سرمایه های غول آسیا، اختراع و کاربرد سلاحهای کشنده ای که بشر را به نابودی تهدید می کند، یا تشکیل بنگاه های ترور از آدمهای تحصیلکرده پیش بینی شده است. و مسائل دیگری که در آن روزگار جدی گرفته نمی شد و ناگهان دنیا خود را با آنها روبرو دید
برای دانلود رایگان رمان "فرزندان یخ" از میهن دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
ahmad بازدید : 55 چهارشنبه 10 خرداد 1391 نظرات (0)



 دانلود بازی Diablo III Collectors Edition دیابلو 3


|دانلود در قسمت هایی با حجم یک گیگ به همراه لینک های کمکی از سرور های RapidShare|
Collector's Edition   MihanDownload  ♦  Blu-Ray Quality   FULL

نام بازی: Diablo III Collector's Edition
پلتفورم : pc
ژانر: Action
تاریخ انتشار جهانی : 2012
تاریخ انتشار در آمریکا : 2012
تاریخ انتشار در اروپا : 2012
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Blizzard
مد بازی : ---
حمایت توسط : Blizzard
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

بازی Diablo III  ، یکی از بهترین بازی های سال 2011و یا شاید بهتر باشد بگوییم یکی از بهترین بازی های سال 2012 میلادی است . بازی ای که با انتشارش سبب حیرت بسیاری از گیمر ها علی الخصوص منتقد ها شد .نسخه Collector's Edition این بازی هم اکنون از وبسایت میهن دانلود آماده دریافت است .  بهشت ها دوباره به لرزه در خواهند آمد. دو دهه از پا گذاشتن لرد های جهنمی DIABLO ، Ba'al و Mephisto به Sancatury میگذرد ، بیست سال از حمله ی وحشیانه ی سپاه اهریمنان به انسان ها و کشتاری که هیچ کس وسعت آن را نمیداند
 ، اما برای آنان که سال ها با سرکردگان شیاطین جنگیده اند خاطرات خیلی دیر محو می شوند. نگامی که Deckard Cain به کلیسای مخوف Tristam پای نهاد تا اسراری را برای مبارزه با شیاطین بیاموزد ناگهان گلوله ای عظیم و آتشین از آسمان به زمین برخورد کرد و این ورود دوباره ی پادشاه تاریکی و وحشت Lord Diablo به Sancatury بود ، با بازگشت او شایطین باستانی از نیستی برخواستند و قهرمانان Sancatury آماده شدند تا بار دیگر از دنیای فانیشان در برابر Burning Hells دفاع کنند . شروعی دوباره بر ترس ، کشتار و البته شجاعت و ایثار ! جهان فانتزی تاریک، به نامSanctuary در انتظار شما است .اما همه چیز در محیط پیرامون شما پویاست ! همه چیز در حال حرکت است ! مبارزه با ارتش آسمانها ارتش دوزخ همه ی آن چیزی است که با آن رو به رو هستید . دیابلو نخستین بار در سال 1996 توسط شرکت بلیزارد که بازی موفق warcraft را در کارنامه ی خود داشت برای پلتفرم pc و مکینتاش عرضه شد و به نوعی سبک نوینی از بازی های نقش آفرینی را ابداع کرد.دیابلو بسیار مورد توجه منتقدان و بازیباز ها قرار گرفت و بعد از عرضه ی نسخه ی پلی استیشن(در سال 1998) و عرضه ی یک اکستنشن پک(در سال 1998)،شماره ی دوم این بازی در سال 2000 منتشر شد و باز هم مورد توجه قرار گرفت.بعد از اینکه بلیزارد diablo 2:the lord of destruction،اکسپنشن پک دیابلو 2 را در 2001 منتشر کرد دیگر خبری از این عنوان نبود؛اما گیمرها همواره در انتظار عرضه ی نسخه ی جدیدی از این بازی بودند تا اینکه بلیزارد پس از مدت ها تکذیب عرضه ی دیابلو 3،بالاخره در مراسم WWI خود در پاریس،عرضه ی سومین شماره از این عنوان فوق محبوب را تأیید کرد.به گفته ی یکی از مقامات بلیزارد،ساخت دیابلو 3 از 4 سال پیش آغاز شده بود.همچنین بر مبنای گفته های فرانک پییرس،نائب رئیس بلیزارد،دو شماره ی قبلی سری دیابلو موفق به فروش 18 میلیون و 600 هزار نسخه ای شده اند که این خود نشان دهنده ی محبوبیت عظیم این سری است. دیابلو 3 در درجه ی اول یک بازی cooperative است اما امکان بازی کردن آن به صورت تک نفره نیز وجود دارد.
ahmad بازدید : 53 چهارشنبه 10 خرداد 1391 نظرات (0)


نرم افزار امنیتی , نرم افزار انتی ویروس , نرم افزار کاربردی
 دانلود Kaspersky Rescue Disk دیسک نجات آنتی ویروس Kaspersky برای پاک کردن ویروس ها در حالت بوت
| دانلود جدیدترین نسخه دیسک نجات آنتی ویروس Kaspersky به روز شده تا May 25, 2012| 
اکثر شرکت ‌هایی که محصولات آنتی ویروس تولید می کنند یک نسخه دیسک نجات از آنتی ویروس هایشان را نیز منتشر می کنند. بعضی از ویروس‌ها فایل‌های سیستمی را آلوده می کنند که این فایل‌ها برای ویندوز بسیار حیاتی هست و در شرایط عادی ویندوز اجازه دسترسی به فایل های سیستمی را به هیچ برنامه‌ای (حتی آنتی ویروس) نمی دهد و این باعث می شود که آنتی ویروس ها نتوانند فایل های سیستم را پاک کنند و در نتیجه سیستم عامل بر اثر ویروسی شدن فایل های بوت و سیستمی مدام ریستارت می شود و امکان کار با سیستم عامل وجود ندارد. دیسک های نجات در واقع سی دی یا دی وی دی یا حافظه فلش قابل بوت هستند که از طریق انها می توان کامپیوتر را بوت کرده و اقدام به پاک کردن ویروس های فایل های سیستمی و... در حالت بوت نمائید.در پست امروز وبسایت میهن دانلود نسخه جدید دیسک نجات آنتی ویروس قدرتمند Kaspersky را برای دانلود شما کاربران فهیم قرار داده ایم. ضد ویروس کاسپراسکی یکی از نرم‌افزارهای ضد ویروس معروف است که توسط شرکت روسی کاسپراسکی ساخته شده‌است. در حال حاضر طبق رده بندی سایت toptenreviews چه از لحاظ قابلیت شناسایی ویروس و چه از لحاظ گستردگی مخاطبان در سراسر دنیا کاسپراسکای جز ۳ آنتی ویروس برتر دنیاست. 
برای دانلود نرم افزار و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید...



برخی از ویژگی های این نرم افزار:
پاکسازی سیستم بدون نیاز ویندوز
امکان اسکن درایوهای سیستم با فایل سیستم Fat32 و NTFS
امکان ذخیره برروی دیسک و حافظه فلش
و...


راهنمای نصب و رجیستر کامل نرم افزار:
1- توجه فرمائید که فایل داخل نرم افزار به صورت فایل ایمیج با فرمت Iso می باشد.
2- برای استفاده از فایل های ایمیج می بایستی فایل ایمیج را توسط یکی از نرم افزار های رایت بر روی یک CD/DVD رایت نمائید سپس اقدام به اجرای نرم افزار در حالت بوت نمائید.برای سهولت شما کاربران، نرم افزاری کم حجم برای رایت، درون فایل دانلود قرار داده ایم.
3- همچنین می توانید فایل ایمیج را توسط نرم افزار های درایو مجازی بدون نیاز به رایت بر روی CD/DVD اجرا کرده و اقدام به نصب نرم افزار نمائید.
4- برای دریافت نرم افزار رایت ایمیج UltraISO اینجا را کلیک نمائید.
5- برای دریافت نرم افزار درایو مجازی DAEMON Tools اینجا را کلیک نمائید.

ahmad بازدید : 39 چهارشنبه 10 خرداد 1391 نظرات (0)

دانلود Dr. Web LiveCD 6.0.0 دیسک نجات آنتی ویروس Dr. Web برای پاک کردن ویروس ها در حالت بوت دانلود Dr. Web LiveCD 6.0.0 دیسک نجات آنتی ویروس Dr. Web برای پاک کردن ویروس ها در حالت بوت

| دانلود جدیدترین نسخه دیسک نجات آنتی ویروس Dr. Web به روز شده تا 25/05/2012| 
اکثر شرکت ‌هایی که محصولات آنتی ویروس تولید می کنند یک نسخه دیسک نجات از آنتی ویروس هایشان را نیز منتشر می کنند. بعضی از ویروس‌ها فایل‌های سیستمی را آلوده می کنند که این فایل‌ها برای ویندوز بسیار حیاتی هست و در شرایط عادی ویندوز اجازه دسترسی به فایل های سیستمی را به هیچ برنامه‌ای (حتی آنتی ویروس) نمی دهد و این باعث می شود که آنتی ویروس ها نتوانند فایل های سیستم را پاک کنند و در نتیجه سیستم عامل بر اثر ویروسی شدن فایل های بوت و سیستمی مدام ریستارت می شود و امکان کار با سیستم عامل وجود ندارد. دیسک های نجات در واقع سی دی یا دی وی دی یا حافظه فلش قابل بوت هستند که از طریق انها می توان کامپیوتر را بوت کرده و اقدام به پاک کردن ویروس های فایل های سیستمی و... در حالت بوت نمائید.در پست امروز وبسایت میهن دانلود نسخه جدید دیسک نجات آنتی ویروس قدرتمند Dr. Web را برای دانلود شما کاربران فهیم قرار داده ایم. آنتی ویروس دکتر وب محصول کشور روسیه است و در سال 1992 منتشر شده است. دکتر وب اولین ضدویروسی است که توانست کرم ‌اینترنتی کد سرخ (Code Red) را که باعث آلودگی 250000 هزار رایانه در آمریکا و اروپا شده ‌بود را شناسایی ‌کند. 
برای دانلود نرم افزار و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید...


برخی از ویژگی های این نرم افزار:
شناسایی واز بین‌ بردن بد افزارها بر روی هارد دیسک، حافظه فلش و RAM
بازدارنده بلادرنگ از فراخوانی خودکار فایل‌های موجود در هارد دیسک، فلاپی دیسک، سی دی رام و حافظه فلش
شناسایی ویروس‌ های قرار داده شده در فایل‌های آرشیوی تودرتو
تکنولوژی FLY-CODE که اجازه بررسی فایل‌های فشرده‌ شده به ‌وسیله پکرهای(Packers)  ناشناخته را می‌دهد
حفاظت در برابر کرم‌های ایمیلی
و...

راهنمای نصب و رجیستر کامل نرم افزار:
1- توجه فرمائید که فایل داخل نرم افزار به صورت فایل ایمیج با فرمت Iso می باشد.
2- برای استفاده از فایل های ایمیج می بایستی فایل ایمیج را توسط یکی از نرم افزار های رایت بر روی یک CD/DVD رایت نمائید سپس اقدام به اجرای نرم افزار در حالت بوت نمائید.برای سهولت شما کاربران، نرم افزاری کم حجم برای رایت، درون فایل دانلود قرار داده ایم.
3- همچنین می توانید فایل ایمیج را توسط نرم افزار های درایو مجازی بدون نیاز به رایت بر روی CD/DVD اجرا کرده و اقدام به نصب نرم افزار نمائید.
4- برای دریافت نرم افزار رایت ایمیج UltraISO اینجا را کلیک نمائید.
5- برای دریافت نرم افزار درایو مجازی DAEMON Tools اینجا را کلیک نمائید.
ahmad بازدید : 61 چهارشنبه 10 خرداد 1391 نظرات (0)

 

 دانلود مستند هیولاهای رودخانه River Monsters Season 4 Complete XviD and HD
|  مستند جذاب هیولاهای رودخانه محصول Animal Planet با کیفیت XviD and HD |

| قسمت های 1 تا 12 آماده دانلود می باشند|

| به همراه لینک های کمکی از سرور RapidShare |

|پست آپدیت شد |

|قسمت های 8-12 اضافه شد |

فصل جدید مستند زیبای هیولاهای رودخانه را برای شما آماده کرده ایم.این مستند هیجان انگیز در سال 2012 با جذابیت های بییشتری مهمان خانه های شما خواهد بود.لازم به ذکر است بعضی از قسمت ها به دلیل اینکه کیفیت اچ دی آنها منتشر نشده بود ، با کیفیت خوب قرار داده شده اند.قسمت های جدید به مرور اضافه خواهند شد
 جرمی وید ، شخصی است که به دنبال ماهی های گوشتخوار و خطرناک رودخانه ها گل آلود و آب های شیرین میگردد.ماهیانی که گاه به شکار ماهیگیران می روند و گاه آب های محل زندگی خود را از اجساد پرندگان پاک می کنند...جانوران غول پیکری که از خود یک افسانه برای مردم بومی ساخنه اند...آیا جرمی در نبرد با این هیولاهای رودخانه پیروز می شود؟؟؟

برای دانلود فصل اول اینجا ، فصل دوم اینجا و فصل سوم اینجا کلیک نمایید
ahmad بازدید : 70 چهارشنبه 10 خرداد 1391 نظرات (0)

دانلود The 500 Great Goals DVDRip پانصد گل برتر فوتبال جهان


دانلود The 500 Great Goals DVDRip پانصد گل برتر فوتبال جهان
|پانصد گل برتر فوتبال دنیا  برای علاقه مندان به ستاره های فوتبال |

| به همراه لینک های کمکی از سرور RapidShare |

| برای اولین بار ، برای علاقه مندان به  دنیای فوتبال |

فیلمی که برای شما آماده نموده ایم یک پکیج از بهترین و زیباترین گل های به ثمر رسیده در تاریخ فوتبال دنیاست.گل هایی که اساطیر نامداری مانند پله ،زیدان و ستارگان جوانی مانند بکام ، رونی  و ... به ثمر رسانده اند.این یک مجوعه کامل برای علاقه مندان به فوتبال است که می توانند زیباترین گل های به ثمر رسیده را در قالب یک فیلم 4 ساعتی مشاهده نمایند.
از جمله گل هایی که در این مجموعه قرار دارد می توان به موارد زیر اشاره کرد:
استیون جراد, Liverpool v. West Ham United, FA Cup Final 2005/06
- وین رونی, Everton v. Arsenal, Premier League 2002/03
- مایکل اون, England v. Argentina, World Cup 2nd Round 1998
- پائولو دیکانیو, West Ham United v. Wimbledon, Premier League 1999/00
- مارک ون باستن, USSR v. Holland, Euro 88 Final
- تونی یبواه Wimbledon v. Leeds United, Premier League 1995/96
- دنیس برکم, Leicester City v. Arsenal, Premier League 1997/98
- دیاگو مارادونا, Argentina v. Belgium, World Cup Semi Final 1986
- اریک کانتونیا, Sheffield United v. Manchester United, FA Cup 5th Round 1994/95
-پله, Brazil v. Mexico, World Cup 1st Round 1962
- زیدان, Bayer Leverkusen v. Real Madrid, Champions League Final 2001/02
- تدی شرینگام, Manchester United v. Bayern Munich, Champions League Final 1998/99
- رونالدینیو, Germany v. Brazil, International Friendly 2004/05
- کوین کگان, Liverpool v. Leicester City, FA Cup Semi Final 1973/74
-جرج بست, Manchester United v. Tottenham Hotspur, Division One 1970/71



تعداد صفحات : 13

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 99
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 51
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 69
  • بازدید ماه : 92
  • بازدید سال : 351
  • بازدید کلی : 11,157
  • دانلود کلیپ مزهبی